Jeżeli kwota na otrzymanej fakturze/naliczeniu się nie zgadza, to prawdopodobnie jest to związane z niedopełnieniem któregoś z wymogów umowy najmu:
- brak polisy OC
- brak poręczenia
- brak potwierdzenia zatrudnienia
W pierwszej kolejności sprawdź adnotację na fakturze/naliczeniu - w nawiasie przy pozycji czynsz najmu znajdziesz informację, co jest powodem dodatkowego naliczenia.
Następnie zgłoś się do nas w celu uzupełnienie braku lub wyjaśnienia sytuacji, jeżeli przyczyna jest inna niż opisana tutaj.
Zakup polisy OC możesz zrealizować tutaj (39zł/rok): https://ubestrefa.pl/oferta/ocnajemc
Na 30 dni przed wygaśnięciem któregoś z dokumentów, system przesyła serię przypomnień, aby uniknąć dodatkowych naliczeń. Prawdopodobnie zostały one przez Ciebie pominięte lub zignorowane - proszę sprawdź czy otrzymujsz w/w przypomnienia czy nie wpadają np. do spamu.
Czy ten artykuł był pomocny?
To wspaniale!
Dziękujemy za opinię
Przepraszamy, że nie udało nam się pomóc!
Dziękujemy za opinię
Wysłano opinię
Doceniamy Twój wysiłek i postaramy się naprawić artykuł